Ett styck sjukling

Japp, idag var jag hemma från skolan.. Igår kväll och hela morgonen hade jag sjukt ont i magen och fick även huvudvärk. Skit.

Gårdagen var i alla fall mysig, fram till kvällen då både jag och Jakob blev dåliga..
Så vi låg här och tyckte synd om varandra ungefär, jag med min mage och han med sin huvudvärk/migrän.. Roligt avslut på helgen ;)

Aja, sen så var ju min älskling tvungen att åka hem, och jag gick och la mig tidigt och hoppades på att allt skulle gå över tills idag. Men nee. Vaknade med ont i magen och huvudvärk och bad pappa ringa skolan och sjukanmäla mig.
Har inte orkar skriva, har mest slökollat på teve i sängen.. Blir ingen träning idag heller, skit också. Jag har inte tränat sen i torsdags och jag kommer inte kunna träna förrän till helgen? Detta suger...

Men men.. Jag är iaf tillbaka i skolan i morgon, så Alizia kan säga hejdå till mig ;)
Nu ska jag kolla film, puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0