Helgen

Hej på er! Nu är denna helgen snart slut, och den har varit hektisk, det ska ni veta!!
I fredags så började jag och Jakob måla, vi blev dock inte klara. Vi åkte ut till honom och käkade och sov där, och på lördagen åkte vi tillbaka hem till mig, fortsatte måla, men blev inte klara då heller.
I går kväll så var det överraskningsfest för Jakobs mormor som gällde, och vi hade en supertrevlig kväll med god mat och trevligt folk!

Och idag så har vi varit hos min mormor, för idag fyller både hon och mamma år, så vi har firat dem! Mysigt, dock så var getingarna något man kunnat vara utan!

Nu ska jag och älskling kolla på True Blood hela kvällen, vårt nya beroende, haha. Kramar!

(man behöver ju inte bara måla på väggarna när man målar, haha!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0