Roliga dagar!

Tjena! Igår och idag så har jag varit ledig, och dagarna har spenderats på bästa möjliga sätt! Onsdag, chillade först hemma hos Jakob och kollade på True Blood (lite b serie, men ändå ok!), sen var det dags för träning, och vi mördade våra triceps, det känns idag, kan jag säga! På kvällen så blev det grillkväll hemma hos Bella tillsammans med otroligt trevligt folk! Så lite drinkspel, snack och nattbad blev det allt! ;) Idag har jag och Jakob spelar monopol, och jag vann (eller inte). Och nu ikväll har vi varit nere i trollsjön, kollat på Hasse Andersson, och avslutade kvällen med en runda kubb! Sämre kan man ha det!


Kommentarer
Postat av: Jessie

Bäst !! <3

2012-08-02 @ 23:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0