Marknad!

Igår var jag på marknad med Emilia och Sarah och vi hade så galet kul! Vi gick runt, snackade skit och hade bara allmänt trevligt!
 
 
Jag och Sarah åkte världens sjukade karusell, och vi var nog lite yra i en timme efteråt, haha!
Men helt sjukt rolig var den i alla fall!
 
Dagen avslutades med ett dopp i Sarahs (uppvärmda) pool! Härligt som satan, och det var mitt premiärdopp, till råga på allt! ;)
 
 
Emilia var som vanligt den som tog foto hela tiden, så alla bilder är tagna av henne!
Tack för en grym dag, tjejer!
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Tack själv, A-a-amandaaaa! Och ett extra tack för att du påminde mig om karusellen och yrseln, hahaha fy..

2012-07-06 @ 15:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0