Shopping idag med!

Hej på er!
Kom nyss hem från Nova, och självklart med en del påsar, hehe.
Idag blev det (ännu) ett par skor, och tre toppar!
Skorna var på rea, så det var fynd, sånt är alltid kul!
Också tre små armband fick flytta hem till mig!


Topp från Gina Tricot, 99 kr. Lite basic så där!


Svart linne med tryck, Gina Tricot 149 kr. Ryggen på detta linnet är väldigt snygg, men det syntes inte på bild, så jag får visa någon gång när jag har den på!


Topp från Gina Tricot, 99 kr. Snyggare färg än på bilden, lite pastellorange liksom. Snygg!


De supersnygga och enkla armbanden! Gina Tricot, 79 kr om jag inte minns fel!

Och sist men inte minst (och absolut snyggast)...


Skorna med stort S! Hur snygga är inte dessa godingar? ;) 199 kr på DinSko. Så jäkla värt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0