Stockholmsresa bokad!

Nu har jag och älsklingen äntligen bokat vår weekend-resa till Stockholm! Om två veckor smäller det, och det ska bli så himla kul!
Vi har inte planerat jättemycket, utan vi ska mest flanera runt och gå på stan och uppleva staden! För mig blir det första gången jag upplever staden, även fast jag var där förra året.
 
Men vi har i alla fall en grej bestämd, och det är att vi ska titta på Sommarkrysset. Det kommer nog bli väldigt roligt, och vi har kollat upp att Lilla sällskapet och Far East Movement kommer dit den kvällen! :)
 
 
 
Jag längtar jättemycket och hoppas att det blir super. Vilket det såklart kommer bli.

Kommentarer
Postat av: Daniella Larsson

Åh vad roligt, hoppas att ni får det helt underbart! :)

2012-07-01 @ 20:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0