25 april

Slö söndag idag!
Vaknade vid tio av att pappa väckte mig, men gick inte upp förrän elva typ. Käkade och låg och slökollade på teve fram tills ett typ :)
Blir nog inget av med att promenera idag, för nu är klockan två och ska snart äta lunch, och sen är det minsann inte långt kvar tills träningen! Men ska dock träffa Bella sen, jag vill höra allt vad jag har missat i helgen. Det var jägers i fredags, och det blev ju grillning utan mig. Så hon får berätta allt för mig så jag kan hänga med i snacket i morgon i skolan ;)
Usch ja skola i morgon :(
Har jag otur (eller tur kanske) så är det min tur att göra nationellt prov i matte i morgon! Man både hoppas och inte hoppas. Rätt skönt att ha det överstökat, men fuck vad det är jobbigt!! :(

Nä nu måste jag äta nåt, håller på att svälta här.
Puss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0