Nu har jag tid! :)

Så ska skriva lite om dagarna som gått, eftersom de varit extremt roliga ;)
I måndags så slutade vi skolan tidigt, så vi drog till Boms och chillade lite med glass, som Emil betalade, riktigt schysst :D Sen så drog jag och tränade lite, och Camilla, Martin och Emil väntade på mig. Sen så stack vi till donkan och käkade lite, och Martin och Emil hade matkrig, och vi skrattade så att tårarna rann på oss! Så himla roligt!
Lite bilder från dagen :)


Sandra leker hårding ;)


Så går det när man har matkrig med ketchup!

Igår så var det som sagt friluftsdag på Ekevalla :) Hela Norre var där, men där var inte så mycket folk, för typ ingen pallade komma. Vi var kanske åtta personer i vår klass, hehe. Alla har fått helt mycket skit för det, så tur man var där!
Men det var faktiskt kul, vissa grenar var helt roliga, och vissa var kassa. Men over all så var det en bra dag, trots att vi fick äta kalla hamburgare till lunch ;)
Och sen fick man även en plats till Liseberg, härleeet ;)
Ska dit med Bella, Sandra och Emiil, kommer bli så sjukt kul!

Gjorde nationellt prov idag i matte, inte så svårt, men hade dock inte rätt på frågorna där man kunde få mvg. Men skit samma, jag satsar på vg så det är chill ;)

För övrigt så är jag riktigt sugen på att shoppa!! Måste iväg på lördag alltså. Kvittar hur bakis jag är. HE. HE.
Skoja bara, men måste iväg :D

Nu så ska jag inte skriva mer, puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0