Prinsessa

Var och kollade skolbio idag. Filmen hette Prinsessa, och det var en svensk film, och det säger väl allt.
Nej men den var helt okej, rätt rolig på sina ställen.
Sen har vi också varit på en föreläsning om Tjejjouren typ. Tog typ fyrtio minuter och var rätt tråkigt, men aja.
Är för övrigt rätt stressad över so-arbetet som ska vara klart om mindre än en vecka, vi har typ en lektion på oss? Helt galet.
Ska även skriva nationellt prov i NO på typ onsdag, tre timmar eller nåt :(
Sen skriftligt prov i SO nästa onsdag. Shit, jag behöver sommarlov nu tack!
Men sen så är det nog äntligen ÖVER med alla nationella prov, folk som inte gjort proven fattar inte hur skönt det är!
Aja, valborg i morgon, och inga lektioner på dagen iheller ;) Riktigt skön dag! Först ungdomsmässa, och träffar Jakob där också hoppas jag :) Sen film på eftermiddagen. Härlet.
Sen hem, fixa lite hemma, duscha och grejs, och sen kommer ju folket hit ;) Har en känsla av att kvällen kommer bli så bäst som något kan bli ;)

Nu så ska jag bara göra inget och lite så, kanske städa lite om jag orkar.
Puss! ♥


Väldigt gammal bild, men den väcker minnen, eller hur Emmi och Camilla? ;) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0