Sjöholmen

Ja det blev grillkväll igår fast det var lite kyligt ute och blåste lite :) Men kul hade vi!
Vi fick inte igång engångsgrillarna, så det var tur att det fanns en annan ;)



Ja vi kan väl sammanfatta kvällen med att säga att vi hade rätt kul ;)
Tack så himla mycket för kvällen folket, himla roligt! Ska göras om tycker jag :)

Idag så vaknade jag med Jakob bredvid mig, så vi slöade lite fram tills typ halv två, för jag var tvungen att göra mig i ordning för sen så åkte jag och familjen iväg till farfar, som fyller år :)
Helt okej, men det är ju inte världens roligaste hehe. Men man står ut. :)
Hoppar träningen idag också, orkar inte och har ingen lust.
Men men :D

Vad har alla andra gjort i helgen då? :)


Kommentarer
Postat av: sandra

tack för kvällen det var roligt , o måste göras om! ;D<3

2010-04-18 @ 18:54:05
Postat av: Camilla :D

HAHA riktigt charmiga bilder du xD :D

synd att jag inte kunde vara med som sagt.

Men vi hittar på något liknande nästa helg right? :D<3

Bra att ni hade kul iaf :p

själv hade jag det rätt bra i alingsås,

vi åkte dock ut i åttondelsfinalen men vi kämpade bra iaf :)) hehe <3

2010-04-18 @ 20:22:55
Postat av: Martan

Haha, sjukt kul! =) Det blev roligare efter ;D

2010-04-18 @ 20:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0