Solat för mycket?

Kan tala om att jag officiellt har bränt mig! Haha! I april redan! Bådar inte gott för beach 2010, men så hade jag ju heller ingen solkräm på. Får börja med det om jag ska fortsätta sitta ute. Och det ska jag, för hur skönt är det inte när solen bränner i ansiktet?
Har längtat efter det sen solen försvann bakom molnen i höstas och temperaturen sjönk i vintras.

Har för övrigt också tränat, och det gick helt okej! Blir träning i morgon också, om jag inte har för mycket träningsvärk, hehe ;)

Ska även fixa lite med håret, hårinpackning osv. Var nästan en vecka sen jag gjorde det sist, och det känns! Satan vad torrt det är.

Nu måste jag fixa mig nåt och äta, blir så hungrig av att träna!
Puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0