24 augusti

Japp skola idag! Hade dock tre lektioner, så det var ganska chill. Började dagen med naturkunskap, men det var bara en massa människor som informerade om olika saker, så det blev inte så mycket natur. Vi fick reda på en massa om elevkåren, matsalen och massa annat. Efter den timmen var man trött i huvudet. Sedan hade vi historia, och även där kom folk och informerade oss om grejer. Efter det käk och sedan rast, då drog vi till stan och köpte lite dricka och även en mapp till mina papper! :D
Drog tillbaka till skolan och hade svenska, vi skulle intervjua folk och jag intervjuade en kille som heter Fredrik, riktigt trevlig (y) Så det var en kul lektion. Och nu ska jag egentligen sitta och renskriva den intervjun och försöka få den så lång att den passar på en A4-sida, och det kommer jag nog inte lyckas med.
Men det lär vi ju få se ;)
Efter skolan så drog jag till Nova en snabbis och inhandlade ett par grymt snygga klackar, ni lär väl få se dem ;)
Var tillbaka i Lund city mindre än en timme senare, så det var en riktig snabbis. Tog tåget hem och nu sitter jag här :D

Ska iväg på sång ikväll, kommer bli grymt kul! Har saknat det.

Aja, nu måste jag fortsätta fundera på intervjun.
Tror btw inte att jag kan bli journalist, jag bara sitter vid bloggen och fejjan när jag ska skriva intervjuer!! Icke bra.

Puss! ♥


Dagens facelook

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, tacktack ;)

2010-08-24 @ 16:37:52
URL: http://gothicromance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0