Kvällsinlägg

Började skriva när jag kom hem från sången men jag blev avbruten av olika anledningar så kände att jag fick skriva om allt nu ;)
Sången gick i alla fall bra, jag fick stå och böja på benen för att inte tänka på vad halsen gjorde.. Knäppt eller hur? ;) Ni som tror att det är lätt att sjunga, ni har SÅÅ fel.
Men aja, nu är klockan snart tio och det innebär att jag snart ska sååva. Kommer bli rätt skönt ändå, är astrött.
I morgon blir det fullt upp.
Först skola till kvart över fyra, sen jobb, sen Malmö. Sen.. SÅÅÅVA.
Och jag kan inte göra klart intervjun för jag har inte fått någon bild :( Så jag vet ICKE hur jag ska göra.. Vilket kan suga balle väldigt hårt..
Jag får pressa in det i morgon, innan Malmö eller nåt.. Mög.
Aja, ska i alla fall inte skriva mer ikväll, så detta är mitt sista inlägg idag.
Godnatt på er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0