Massa musik!

Har en massa musik i mitt liv just nu, kan något kännas bättre?
Har precis uppdaterat min ipod med grymma låtar (eftersom den inte blivit använd på nåt år så är där bara gammal musik), har även gått med i ensamble-gruppen på skolan, en timme i veckan, har vanliga musiklektioner två och en halv timme i veckan, och sång en halvtimme! Fifän, riktigt najs alltså! Ska nog även välja till körsång på individuellt val i tvåan. Kommer bli så himla najs! Hoppas bara jag har tid med allt! Men det ska jag nog lösa, får dra ner lite på det sociala ;) Hehe, eller inte! :D
Just nu håller jag på att spela in musik från Spotify, som sen ska över till ipoden, grymt!
Hittade btw inga danska ord :(
Chilla med musiken nu, puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0