Söndag 15 augusti

Har inte skrivit sen i torsdags, men har inte suttit vid datorn nåt :D
Tänkte skriva i torsdags kväll, men precis innan jag skulle publicera så stängde pappa av internet för att det åskade. Moget liksom. Men aja.
Sen i fredags så var det SISTA JOBBDAGEN. Göööött. Har dock redan fixat jobb till hösten ;) Ska kanske börja redan på onsdag, chill??
Efter jobbet, så var det meningen att Jakob skulle hämta mig på Coop, klockan två. Tror ni inte jag får sms fem över två; jag vaknade precis, förlåt älskling :)
Haha, så jag fick gå hem, men ändå rätt chill :)
Så nu har man jobbat klart, än så länge har cirka 6000 landat på mitt konto, nästa månad kommer mellan 4000 och 5000 till :D Hyfsat najs? Ja.
Måste städa lite på mitt rum idag, det ser rent ut sagt för jävligt ut. Har nog aldrig haft så mycket smulor på mitt golv som jag har nu, nackdelarna med att äta chips ;)
Aja, har nu ledigt tre dagar till, idag, måndag och tisdag för sen är det Katte som gäller och jag börjar bli lite smånerviiiiiiig. Vet dock redan vad jag ska ha på mig, exakt hur jag ska se ut också, så jag slipper bry mig onsdag morgon. Stolt ;) Tänk att bara vakna på morgonen första skoldagen och inte ha en aning. Hemskt. Haha, jag lät som en fjortis :D

Aja, jag känner att jag missar en del just nu, tack för att folk bjuder mig på grejer, det värmer gott folk!
Martin, du behöver dock inte ringa halv två på natten och bjuda mig, för då sover jag ändå ;)

Behöver ny musik, har tröttnat på nästan allt, så tycker folk ska skriva tips till mig!! :D

Ska städa nu, puss!♥


Bjuder på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0