19 december

Har inte skrivit på ett tag, och detta kan förklaras av sjukdom och helg! Blev nog sjuk redan i söndags, men var halvt i skolan till onsdag, gick hem tidigare och så. Onsdag gjorde jag bara mitt prov, höll på att spy på det överfulla tåget, sen drog jag hem och dumpade mig i sängen framför teven. Och det gjorde jag nog rätt i, för på kvällen hade jag 39 graders feber. Inte konstigt jag mådde dåligt!
Var sen hemma onsdag, torsdag och fredag och missade därför slaget om lund och närapå klassfesten också! Men den blev inställd på grund av all den hemska snön. Bra för mig, dåligt för klassen. Vi får ordna en ny i vår!
Sen har helgen gått också, i fredags var jag mest själv hemma och chillade, fortfarande lite sjuk, blev att hoppa jobbet i lördags, och vara hemma. Sen kom Jakob, och vi skulle iväg på julbord. Kände inte mycket smak, galet tråkigt. I övrigt ganska kul.
Idag har vi inte gjort nåt, bara tagit det lugnt! I morgon blir det kort skoldag och sedan julklappsinhandling med Bella på Nova. Kul!
Tisdag avslutning!
Puss på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0