20 december

Nu är det faktiskt snart bara tre dagar kvar, men jag har ingen direkt julstämning. Har inte julpyntat haha, ska göra det i morgon!
Sitter just nu och lyssnar på lite skön musik, ska inte göra något alls ikväll, faktiskt!
Innan idag var jag i alla fall i skolan, men hade bara två lektioner, gött. På den första fikade vi och hade musiktävling, som vi btw vann tack vare Maja, och sedan kollade vi film. Älskar att gå i skolan när det bara är ett par dagar kvar! Alla lektioner blir så chill!
I morgon blir det cirka tre lektioner, som förhoppningsvis också blir rätt lugna, sedan så ska vi ha någon form av avslutning klockan ett, men vi kan ju hoppas att det inte tar så lång tid så man kan få komma från sin skola och hem till sitt jullov! :)
Har även varit på Nova med Bella och Sandra och handlat julklappar och diverse smågrejer. Det vill säga volanglinne till nyår, och två ringar. Pekade även ut en annan ring som Bella köpte i julklapp till mig, hehe. Vi kör den stilen! Måste på något sätt organisera mina smycken, de är lite all over the place på mina hyllor just nu...
Hade i alla fall en trevlig eftermiddag med tjejerna, och i morgon blir det bio med samma tjejer plus våra så att säga respektive ;) Och Camilla, haha naaw!

Skriver senare, puss på er! ♥


Muppar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0