Helg!

Nu är helgen då nästan slut, har en kväll med plugg att se fram emot. Historia och samhälle...
Men helgen har i alla fall varit ganska bra! I fredags så slutade man vid tolv, och stack då och handlade lite med Jakob, handlade en mössa och vantar haha!
På kvällen blev det bio. Vi kollade på Due Date, och den filmen var nog den roligaste jag har sett i hela mitt liv, jag rekommenderar den verkligen! Så rolig!
På lördag förmiddag blev det lite rep inför julturnén som går av stapeln i morgon, sjukt att det är redan då. Känns som om tiden går för snabbt, jag hänger inte med längre!
I alla fall var det jätteroligt, bra gick det också!
Sen hade vi en lugn dag, filmkväll och mys.
Idag har vi varit på julmarknad, mysigt värre! Köpte inte mycket, en berlock till halsband och polkagrisar, haha.
Och nu är det då bara plugg som gäller.
Skriver igen i morgon! ♥
Oseriös bild, mamma köpte en mistel ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0