7 februari

Gårdagen var asrolig, och idag kommer bli lika kul.
Ska snart sticka ner till Trollsjön med Bella för att åka skridskor. Kan gå precis hur som helst med tanke på att det var flera år sen jag åkte sist.
Haha, kommer i alla fall ha kameran med och se om Bella ställer upp på bild ;)
Sen blir det träning klockan fem och sen bara ta det allmänt lugnt.
Sen var denna helgen slut, var tar dagarna vägen?
Och nationella prov på tisdag och torsdag, ÅNGEST!
Men, det är i svenska, och jag gillar svenska så det ska nog gå bra, hoppas jag :)

Och om ni vill veta så kan man se asfalten utanför mitt hus, det har jag inte kunnat på en månad ungefär :)
Ska vi slå vad om att bara för det så snöar det i natt? ;)

Kommentarer
Postat av: Jakob

Tack för igår, kul att du ville följa med:)<3333

2010-02-07 @ 13:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0