En bra dag

Japp, detta har varit en bra dag. Jag fick håret fixat, från att ha hårfärgen grågrön (!!!!!!!!!!!!!!!) till att bli lite mördblond/ljusbrun med blonda slingor, en klar förbättring. Satt hos frisören i närapå två och en halv timme för att fixa det, men det blev fixat och jag tackar GUD och Emely da frisör för det! Hade inte hon haft tid idag vet jag inte vad jag hade gjort, herregud alltså.
Direkt efter frisören mötte jag upp Mattias på stationen, vi drog och fikade lite och snackade lite skit, jag provade hans grymt sexiga glasögon, och vi hade kul som alltid :)



Hell yeah snyggaste posen ;) Jag vill ha såna glasögon, känns rätt glassigt.



Oj vad blev jag var i ansiktet på den bilden men whatever :)
Synpunkter på håret? Det är ju som sagt lite mörkare, men blev rätt nöjd :)
Lite annorlunda färg kan man säga, hehe,
men det är mitt eget fel, jag får skylla mej själv :P

Sen klockan sju så var det Avatar i 3D, och måste säga att den är bättre utan 3D. I alla fall från där jag satt, längst ner, längst till höger, typ sämsta platsen :P
Men aja, den är fortfarande grym!

På onsdag så ska jag, Jessie och hennes mamma till Entré och kolla på Alice i Underlandet, premiär! Hur kul är inte det?!

Nu så ska jag ta bort smink, lägga mig i sängen, svulla godis och kolla på sista filmen om sagan om ringen, sagan om konungens återkomst, ooooh, känner ni inte stämningen? ;)
Puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0