Eslöv city idag

Ska bara skriva lite snabbt innan jag drar på mig skor och jacka och vantar och mössa och halsduk (nä jag bara skoja) och drar ner till stan för att träffa Mattias lite grann.
Blir nog att ta en fika och lite så. Min kamera dog innan när jag fotade, så fick fortsätta med mobilen haha, så får se om jag pallar ta bilder från fikan med den, annars snor jag från Mattias blogg. Som ni hittar i mina länkar förresten, lite gratis reklam varsegod Mattias ;)

Dagens outfit idag även om det inte syns så jättebra, och jag vet det ser ut som jag har värsta ringarna under ögonen, men det är ljuset och vinkeln osv, det blev inge bra :P



Och JA mitt rum är stökigt, pallar aldrig städa mohaha.

Nu ska jag dra ner för trappan, och ta på mig :)
Skriver sen igen, ha det bra idag :)


update:

Mattias dissade mig, så får dra ner i stan själv, ha det, pusshaj!

Kommentarer
Postat av: Mattias

awwww du är så söööööööööööööööt! <3

2010-02-22 @ 20:43:35
URL: http://mattiasdeluxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0