Fredagsmyyyys

Nu är det slut på veckan, det är dags för fredags MYYYYYYYYS


Nu ska jag ta och gå ner och fixa lite chips och dricka och någon riktigt bra film.
Funderar på att tanka ner någon, oops sånt får man inte göra ;) Men man gör det ändå mohaha, busigt.
Har fått sån dille på andra världskriget (skolans fel) så håller på och hämta ner min tredje film om det? xD
Galet? Ja.
Men men, det är hemskt och fruktansvärt och grejer, och filmerna är bra, så varför inte?
Håller just nu på och ta ner en som heter Fateless, om nån kille som satt i koncentrationsläger under kriget. Såg den på hemmakväll men pallade inte betala ;)
Haha.



Omg kan någon snälla ge mig 800 kronor så jag kan köpa dessa snyggingar?
Shiiiiiiiiiit.


och dessa också eller? ;) alltså behöver jag 1600, alltså inte bra.
Synd jag inte är rik :(

Nu leftar jag datorn och joinar sängen med film och godis, trots att jag har ont i magen. Smart som satan, men jag är sugen så jag bryr mej inte hahaha.
Puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0