Grattis Mattias!

Idag är det Mattias födelsedag, hela 17 år fyller han! Hoppas din dag blir bäst, och så ses vi i morgon :)
Checka gärna in hans blogg och skriv grattis!
Bloggen finns i mina länkar :)





Var lite nere i stan idag också, mötte upp Bella och vi valde ut hårfärg till mig (ska färga ikväll yee) och hoppas att det blir bra hehe. Köpte även en present till Mattias, två grejer faktiskt ;)
Vad kan det vara? ;)
Så nu är jag inte rik längre, ungefär 300 kronor fattigare, men men, sånt är livet.
Fick inte tag på biobiljetter idag heller, vi får helt enkelt gå ner i morgon och hoppas att det finns platser kvar.
Men men, annars får vi väl se den någon annan gång ;)
Näe, nu ska jag försöka fixa lite till med design och grejer, puss!

Kommentarer
Postat av: Henrik

Hej!

Roligt inlägg på min sida.

Gissa vilken kändis som är äldst:)

Kommentera inlägget för att ge

din röst:) hihi



kram

2010-02-23 @ 16:19:21
URL: http://hennriksvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0