Massa träning

Har rört på mig allmänt mycket idag, hehe eller inte.
Nej men hade sjukt roligt på gympan idag, volleyboll som det brukar vara numera, ska ju snart ha turnering, kommer bli skitkul!
Annars har det väl inte hänt så himla mycket i skolan idag som är värt att snacka om, vi hade kul på matten som vanligt, våra samtalsämnen är ju bara bäst, men sorryyy dom får ni inte veta ;)
Kollar film på både SO och engelska, så det är rätt lugnt där med. I morgon kommer vi ju ha nationella prov (I TRE TIMMAR!!!!!!) och sen är det bara tre lektioner kvar tror jag, så förutom megapressen inför provet, så rätt lugnt. Plus att två av dom lektionerna är film ;)

Kom också precis hem från gymmet, tränade tillsammans med Emmi och Sofia idag, fett kul :)
Och det gick rätt bra också så är nöjd med dagens träning :)
Nu ska jag duscha aslänge och sen gå och lägga mej hehe, nä men nästan.
Och har ingen bild idag, så tråkig jag är :(
Puss!

Kommentarer
Postat av: MALIN

det är bra här med =) hur har din vecka varit hittills?

2010-02-11 @ 09:17:35
URL: http://malinkirstinepalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0