Movie night

Tjenare!
Ligger i sängen under täcket, med uppsatt hår och noll smink och kollar på Sagan om Ringen.
Är inne på andra filmen nu, kollade på den första igår. Dom är faktiskt bra, och alltså Gollum: Myyy pressssciiooooos, alltså så bäst xD
Skitful är han också, typ som i stort sett alla i filmerna, förutom alverna då, rätt stiliga är dom ju haha ;)
Har brist på grejer att skriva om så skriver bara helt random.
I morgon ska jag som sagt färga håret och anledningen till att jag skriver om det helt mycket, är att jag är helt nervös :o Gör ju det hemma, så man vet liksom aldrig vad som kan hända, och blir det fel så kommer jag få panikattacker. Håret syns ju alltid liksom, det är ju skillnad om man typ, glömmer att raka benen någon dag, nu på vintern ser man det aldrig..

Måste bara säga att jag hade mer pengar än vad jag trodde att jag hade :D Fick ju sno pengar av pappa idag för att jag inte visste om jag hade råd med tröjorna, men det visade sig att jag hade över 700 kronor på kortet, och får 400 om en vecka. Gött! Måste dock köpa en present till Mattias. Hmm. Några förslag på vad man kan köpa till sin bögkompis som fyller 17?
Haha ja, jag skrev så bara för att du skrev om det i din blogg Mattias, om hur folk presenterar dej ;) Mohaha, nej men helt allvarligt, behöver tips på birthdaygifts!

Lite gamla bilder på mej, hehe har tråkigt men kommentera :D


Juli 2009


April 2009, alltså kolla mitt hår, krisigt platt xD


Augusti 2009, ge mej den solbrännan nu tack!


Nyår 2009-10 ;)


Dagen innan nyår, haha

Och sist, och absolut minst, vad kan jag vara här, tre år? :)


back in the days när jag fortfarande var söt ;)

Nä, nu fokuserar vi på filmen och på Myyyyy presciiiooos lite till,
Kraam

Kommentarer
Postat av: Mattias

HAHAHAHAHAHAHAHA jag dööörrr amandaaaaa HAHA du är bässstttt :D <3<3<3<3

2010-02-23 @ 08:51:02
URL: http://mattiasdeluxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0