Stress :(

Men tjena!
Idag har jag varit stresaad, pressad och illamående och skakande och yr.
Haha, okej, det var kanske inte så farligt, även om alla dessa sakerna var med i liten skala ;)
Var dock satans stressad över uppsatsen i svenska idag, np i tre timmar. Roligare kan man ha.
Men jag blev rätt nöjd, och var klar bara två minuter efter vi skulle sluta, så vår lärare tyckte inte det gjorde något, mohaha.
Så hoppas på ett vg, minst.
Efter detta aslånga och asjobbiga prov så hade vi rast i typ.. en timme och tjugo minuter, sen kolla film en timme typ, slöjd och sen lite mer film ;)
Hyfsat bra lektioner, men ingen orkade jobba för alla hade tagit ut sig på provet på morgonen :)

Sen när man kan kom hem vid lite över fyra, käkade lite, sen har jag städat nu i typ, ja jättelänge! Ska dammsuga nu och sen städa undan lite kläder och grejer. Bädda sängen ska jag också, lönt va? ;)

För övrigt så vill jag iväg och handla, vill köpa tröjor, typ en massa skor och lite annat. Men är inte så rik så det går tyvärr inte :(
Men överst på önskelistan:


Tillsammans med några andra då ;)
Alltså hade jag haft pengar hade butikerna varit tomma..
Nu måste jag nog snabbstäda lite och sen vill nog far min ha hjälp med att laga käk, pappamat alltså, spagetti och köttbullar ;) Mamma är nämligen inte hemma, hon är nånstans vetintevar :)
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0