29 juli

Jag har ingen inspiration till att blogga, pallar väl inte? ;)
Det är ju sommar och man sitter knappt vid datorn, håller just på att kolla igenom cirka 55 vänner på bdb för att jag inte varit inne på evigheter.. Kul värre :D
I alla fall har man jobbat nu hela veckan, och jag vill egentligen inte, känns som jag missar allt :(
Har två veckor kvar, drygt.
Jag måste träffa alla människor snart, har inte sett vissa på flera veckor (känns som månader)!!
Helgen kommer för övrigt spenderas rätt mycket med Jakob, bio på fredag, sen kanske Helsingborg på lördag och sen fira hans syster på lördagkväll :)
Nästa vecka är det jobb, jobb och jobb, och sen den helgen får vi se. :D
Asnajs.
Har inte så himla mycket att skriva, hmm? :P brist på grejer och snacka om, inte likt mig förfan.
Haha men ska också bara säga, att jag och min finaste älskling har sju månader idag.
Älskar dig hjärtat ♥


Kommentarer
Postat av: jakob

2010-07-30 @ 14:46:31
Postat av: Jakob

Älskar dig med<333

2010-07-30 @ 14:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0