Sitter hos Jakob

Nyduschad och numera rätt fresch, sitter man vid älsklingens dator och väntar på att han ska komma hem med sin bror. Dom ska åka moppe, heheHE. För övrigt var vi på bio igår, såg Inception. Skitbra film verkligen, rekommenderar den ;)
Om cirka en timme kommer det rätt mycket folk hit, Jakobs syster nollar ju ;) Så blir att fira henne här ikväll, och sen stannar jag här tills söndag. Får se vad som händer dåå.
Sen är det måndag och jobb igen. Två veckor kvar, KÄMPA!
Tycker just nu att det kan räcka för denna sommaren, men jag vill ha min lön. Sen så ska man ju jobba en dag i veckan sen också, och sitta i kassa på lov och helger förmodligen. Chill med extra pengar.
Men aja, lite uppdatering har ni i alla fall fått nudå! :D
Lovar att jag ska börja blogga mer sen när skolan kommer igång och allt blir "som vanligt", som mamma alltid säger ;) Ska blogga för Camillas skull, eftersom hon klagar på att jag aldrig skriver ;)
Men ska dra nu, puss! ♥


Kommentarer
Postat av: aalizia

du ska till mej ikväll???????????? ;O

2010-08-01 @ 11:59:01
URL: http://aliziaholm.blogg.se/
Postat av: Camilla ;D

hahaha det e bra manny ;) <3

2010-08-02 @ 12:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0