Tillbaka igen!

Jag vet, jag har inte bloggat på tre veckor. Men vafan, har man sommarlov så har man! :D
Har fortfarande sommarlov dock, men har börjat jobba nu, alltså har allvaret börjat nu ;)
Tänkte uppdatera er om att jag hade två alldeles sjukt bra veckor i Kroatien, saknade kompisar och Jakob förstås! Men ändå skönt, slappnade av och chillade mest.
Kom hem, var hemma cirka en dag och åkte sedan upp till Åhus för att ha cirka fyra helt underbara dagar där! Fy fan vad kul vi har haft! Sandras och mina skrattanfall <3<3
Och när EIK kom till a-finalen och halva Eslöv stod på läktaren och skrek så vi var hesa sedan!
Jag klantade mig och skadade knäet när jag badade, men vafan det var sista kvällen!
Dom dagarna är minnen för livet, fyfan vad kul vi har haft, helt galet!

Bilder från Kroatien, har inte alla nu men några :) :


Chillade på båten från Trelleborg till Deutschland.


Jag och brorsan chillade vidare i bilen ;)


Vi körde genom Alperna, ashäftigt! Ser ni snön vavava? ;)


Det gjorde vi i alla fall! Bror på bilden.
Kan berätta för er att jag fick en snöboll kastad på mig. Den 3e juli. Normalt??


Vår strand, dock inget solsken, haha, dumt.

Vi snorklade och såg fiskar och grejer, ballt.


Framför alla, fanns ett hus. Med stora fönster. Innanför fönsterna fanns en storbildsteve. Med FOTBOLLS-VM!!!
Haha, det var för varmt där inne :D


Nog den största glassen jag försökt mig på att äta. Käkade halva :)


Känner ni igen från filmen Gladiator? ;) Inte samma byggnad, men typ :P


Många mysiga middagar :) Denna i Österrike, på väg heeem :)

Nu ska jag dra till Lund och handla upp min lön. Dock inte. Men jag har fått LÖÖÖÖN. Femtusen på kontot, känns ju hyfsat :)
Ska köpa skor.
Pusshaj! ♥

Kommentarer
Postat av: Mattiasdeluxi ;)

HAHAHAHAHAHA jag dör vi har varit på samma ställe :P

2010-07-29 @ 10:50:49
URL: http://mattiasdeluxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0