20 juni

Fyra dagar sen senast, saknat mig? Jag vet att ni har det!
I alla fall så har jag inte haft ork, har knappt suttit vid datorn nånting, har jobbat, har varit med Jakob och har mest chillat. Det har inte varit jättebra väder, har inte kunnat vara ute så mycket, men i torsdags så brände jag ansiktet, det var najs. Men det är i alla fall borta nu och nu är jag mer brun är röd, det är också rätt najs.
Har spenderat helgen hemma med familjen, eftersom Jakob har varit och spelat i Stockholm. Fredagkvällen var en riktig tjejkväll, jag och mamma var själva hemma och det var mys till tusen. Kollade på en tjejfilm och snackade tjejsnack. Mysigt var det i alla fall!
Lördagen kollade man lite grann på Victoria och Daniels bröllop, mest för att man skulle få syn på Jakob och resten av orkestern, men jag såg aldrig dom. I alla fall var det ett väldigt fint bröllop :)
Mamma och jag har även diskuterat allas klänningar, rätt roligt det där ;)
Lördagkväll var jag och brorsan själva hemma, så vi körde på vår "tradition" med tacos i soffan och kollade på Troja. Haha, vi gör alltid det, helt konstigt. Aja, vi kollade på tre filmer och jag fick foton och videos på löpande band av mamma och pappa, som var och kollade på Johan Glans!!!!! Hur avundsjuk får man bli??
Gick i alla fall och la mig vid ett, och nu är det söndag.
Blir att sticka till Nova idag med familjen + Jakob, handla lite sommarkläder osv. Kul, kul.
Skriver ikväll sen igen :)
Ska faktiskt försöka uppdatera lite bättre än vad jag har gjort nu, hehe..
Jobb hela nästa vecka, kommer nog däcka. Upp halv sex varje morgon, trevligt..
Men aja, hoppas alla har ett najs sommarlov.
Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: Jessie Davidsson

Haha har tröja från hans förra turne ;)

2010-07-01 @ 21:41:51
URL: http://www.lejonhjartas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0