7 juni

Tjaaaa, sorry för kass uppdatering hela helgen, men är det så fint väder som det varit, så vill man inte sitta inne vid datorn. Har i alla fall haft en rolig helg med jägers, som jag kan berätta mer om sen men kan ju säga att alla hade damp, dock var det rätt roligt :)
Lördag, vaknade hos Jakob och stack sen till Nova, fyndade en snygg bikini och köpte IPHOOOONE. Haha liite nöjd ;)
Lördagkväll var det 65årskalas hos Bo, och det blev en till rolig kväll :) Sen sov Jakob hos mig, och sen söndagen så chillade man mest, solade lite och så. Så en rätt najs helg! Söndagen avslutades med lite beachhandboll och snack med Bella och Sandra :)

Sen idag så hade vi matte, fick vg i det, sen no, har höjt mig i ett ämne, göttans :D Sen spanska, har fortfarande vg i det hehe. Sen SO, och vi hade en sån frågetävling om allt vi lärt oss under högstadiet. Jag fick 38 av 45 så jag har nog ändå lärt mig rätt mycket ;)
Sen så slutade jag mohaha! Hade håla på evalet, så har nu suttit hemma sen ett ungefär. Rätt najs det.

Sen så är det ju lärarmiddag ikväll också :D Så sticker hem till Bella vid lite över fyra och fixar mig där osv, sen så är jag väl hemma igen vid lite över tolv, pallar dock inte skriva då..
Men hinner nog med nåt mer inlägg innan dess.

Snart kommer Jakob hit, ska vara här nån halvtimme :)

Skriver sen igen, puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0