Avslutning

Jadåå, då har man slutat nian nu och har slutat grundskolan och jag får skita i skolan om jag vill ;)
Det tänker jag dock inte göra, men fatta känslan? I alla fall så har det regnat hela dagen, jag har gått i klänning, i brist på annat samma klänning som på lärarmiddagen, men den är fin så skit samma. Alltså inget vidare sommarlovsväder. Men det kommer väl hoppas vi!
Lite bilder från dagen:



9D, har gått tillsammans med er i tre år nu! Lärt mig att tycka om er, fast en del av er inte är kloka i huvet ;)
Vi har bråkat, vi har suttit i korridoren och skrikit på varanda så arga vi har varit. Vi har hittat på skit, gått på taket på Lappland i sjuan, förstört bord och stolar och väggar på Lappland, helt enkelt levt livet på Lappland.
Vi kom in på stora i åttan men dom flesta av oss tog det rätt så chill och vi fortsatte leva livet, vi började växa upp och mogna (dom flesta av oss (; ) och vi har haft tre härliga år tillsammans! Vi har skrattat tillsammans, gråtit tillsammans, kramats och pussats och vi har varit så sjukt himla bra!
Alla ni sjuka, roliga, goa människor i föredetta 9D, tack för dessa tre åren, kommer sakna er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0