Drar snart

Yees, snart bär det av hem till Bella med en väska full med grejs. Vet inte riktigt hur jag ska göra med den, för ska även ha en liten väska med mobil osv i. Men det löser väl sig :D
Tänkte lägga upp en bild på min ouftit nu, men eftersom jag har bytt mobil så har jag även simkortet däri, och därför kan jag numera inte komma åt bilderna i gamla mobilen för att jag inte orkar byta kortet just nu ;)
Kommer dock ta nya bilder ikväll, både med mobil och kamera förmodligen. Så bilder kommer, det lovar jag er :D
Just nu så väntar jag bara på att pappa ska komma hem så vi kan dra sen, för jag pallar inte sitta här när jag vet att Bella, Camilla och Emil har helt kul hemma hos henne! :O


Så kommer väl förmodligen inte skriva mer ikväll, hörs i morgon igen! Puss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0