Hemma igen

Det blev inget studenttåg, det blev för stressigt :P
Men smyckesparty blev det i alla fall, och jag har fixat ett supersnyggt halsband till lärarmiddagen på onsdag!
Beställde även lite andra söta grejer, en fotlänk, en ring och två berlocker tror jag det blev :)
Så får hem dom om cirka två veckor, kommer såklart visa upp dom då ;)
Halsbandet orkar jag icke visa idag, och fast jag har bild på klänningen, så väntar jag någon dag till med att avslöja hur den ser ut.
Men jag kan säga att jag blir bara mer nöjd med den varje gång! När jag nu provade den igen för att ta foto, Bella ville se så får ju göra henne glad, så tänkte man bara shit vad snygg den är! Är glad att jag köpte den och inte den vita som jag först tänkte :) Det kommer bli skitbra.
Har även precis snabbfixat ihop en outfit till jägers i morgon. Sista jägers i högstadiet, utsparken och allt. Kommer nog bli skitkul! Så det kommer bilder därifrån också!

Och ni missade väl inte att jag kommer få en iphone om två dagar förmodligen? ;)
Alltså shit, JAG ÄR SÅ GLAAAAAAAD. Kommer tjata om det i typ cirka en vecka, så säger redan förlåt för att jag kommer bli tjatig :P

Aja, nu ska jag gå och käka lite frukt :)
Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0