Ja..

Har inte skrivit på.. två dagar?

Det har hänt lite grejer, har inte orkat skriva och kommer nog inte orka skriva så mycket heller..

Lärarmiddagen var kanon, men ja, tisdagen var livets värsta dag och jag bröt ihop totalt både på skolan, hemma hos Jakob och hemma..
Kommer bli en jobbig vecka, och några jobbiga veckor/månader framöver..
Älskar mina vänner som stöttar och är världens bästa, tack för att ni finns!
Jakob, du är den bästa, älskar dej enormt mycket ♥

Farfar, vila i frid ♥♥
Kommer sakna dig något oerhört, gör redan. Började gråta direkt när jag hörde, och grät sedan hela dagen.
Det kommer inte bli det samma utan dig, jag kan bara tänka mig den första julen..
Du kommer inte få vara där när jag tar studenten, när jag tar mitt körkort, när jag på riktigt växer upp.
Du har verkligen varit en stor del av min barndom, alla minnen med dig och farmor är obetalbara och jag kommer alltid minnas dej som världens bästa farfar. Även fast jag nog aldrig sa det så älskade jag dig, och jag gör fortfarande.
Detta kommer bli en svår tid för oss alla, du lämnade oss i sorg..
Men du har det bra nu, bättre än när du var hos oss och hade ont.
Älskar dig och saknar dej farfar! ♥

Kommentarer
Postat av: Jakob

Älskar dig enormt mycket också<3 tänker på dig hela tiden <333

2010-06-09 @ 23:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0