Veckan hittills

Det har ju varit lite tunt med blogginlägg på sista tiden, men jag har annat för mig, och tankarna är på annat håll, som ni kanske förstår av tidigare inlägg..
Men aja, tänkte att det var dags att skriva lite. Har börjat sommarjobba lite nu, och kul är det :)
Började igår, och jobbade fram tills tre och sen satt man i möte i två timmar. Mina ögon höll på att gå i kors och jag somnade nästan, men det var väl viktig information som man borde ta del av. Jag tror jag lär mig ;)
Hade i alla fall en bra första dag, och efter jobbet så blev det gymmet för första gången på mer än två veckor, och idag har jag träningsvärk i halva kroppen.
Efter träning kom Camilla och Jakob till mig, och vi drog till donkan och käkade lite och min träning var helt borta igen. Aja. Sen kom Martin också och sen drog vi hem till mig och kollade på film osv och hade trevligt :) Camilla sov över och vi slöade fram till ett idag. Var ledig idag så var rätt chill. Hade ju tänkt sitta ute och mysa, men då åskar och regnar det?? Möög.
I morgon blir det jobb igen, börjar klockan sju så det blir upp klockan halv sex. Roligt värre. Men det är väl värt det sen när man får money money ;)
Efter jobb så ska jag till vårdcentralen och få spruta, uuuuuusch. Det är dock den sista sprutan av tre, chill! Sen hem till Jakob och sover där :) Och sen ska det bli fint väder så blir nog en del schtek där ;)
Hehe, aja nu ska jag ut och sitta lite, fint väder nu i alla fall.
Puss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0