Äter ute ikväll

Med far och bror blire :)
Har typ ingen aning om vart stället ligger, men tydligen har dom god mat så sure baby!
Så blir nog till att sticka och äta snart, jag är så satans hungrig som en satans varg och hade kunnat äta en satans häst!
Haha, humor.

Btw, så är det ju marknad i morgon, sticker dit med lite folk! Kommer bli kul som satan!
Dock är det lite tråkigt för Jakob är inte hemma :( Han är i Stockholm och jag kunde inte följa med :( Snyft.
Men han kommer hem på söndag, så jag fäller inga tårar :D

Nu så ska jag ta och kolla över mitt utseende så att jag inte ser ut som en luffare på stan, vad ska folk tycka?? Man kanske träffar någon liksom..
Men iofs, vi är i Eslöv, vem skulle man träffat?
Aja, skriver sen ikväll! ♥


En muppbild på mig och Alizia från bilden idag.

Kommentarer
Postat av: Jakob

Jag saknar dig redan älskling <333

2010-05-28 @ 19:13:08
Postat av: alizia

ditt mongo :oooooooooooooooooooooooooo <3

2010-05-29 @ 11:30:06
URL: http://aliziaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0