Dagen igår

Var fett rolig, träffade lite kompisar och kollade film och lite så. Först jag och Camilla, sen kom Martin och vi tjockade oss med pizza. Han drog och hämtade Emil och vi stack ner och hyrde lite film, Jakob kom sen också :)
Drog hem till mig och kollade lite och sen stack jag och klippte mig och sen när jag kom tillbaka så kom Frida också :D Har inte träffat henne på länge så det var kul! :D
Aja, mycket skratt och muppiga filmer, det är vår style alltså. Tack för kvällen folket!

Idag har jag inga lektioner för jag ska repa i matsalen hela dagen, sen kvart över tre blire föreställning ;)
Kommer rocka asmycket, kommer ha så himla roligt!

Nu ska jag snart dra till skolan, ha en bra dag puss! ♥


Kommentarer
Postat av: Madde

Fin bild!

2010-05-27 @ 08:19:59
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Martan

Det är något fel på Esther ;)

2010-05-27 @ 19:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0