Mors dag

Cha cha bloggen ;)

Haha idag är det mors dag, och grattis till alla mammor där ute som förtjänar en fin dag för att dom är så fina mot sina barn, eller hur? ;)
I alla fall så kommr snart Jakob hit, och vi ska hem till hans mormor och äta lunch :) Sen snabbt hit om igen, och sen ut till min egen mormor, för att min mamma ska gratta henne på mors dag. Jag måste också gratta min mamma och jag har köpt present och allt :) Har dock inte slagit in den, lite dåligt av mig.
Det får lösa sig.

Kommer nog inte skriva så mycket idag, kanske ett inlägg ikväll, annars så skriver jag igen i morgon.

Och Martin, för att du ska hänga med i svängarna, så är det Anna Bergendahl på bilden och hon vann Sveriges Melodifestival, men åkte ut i Eurovision. Fattaru? ;)
Och ja du berättade för mig om den filmen men du visste inte vad den hette. Så! Nu är alla med på allt, okej? ;)

Ha en bra dag, kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0