Pimp

Kul att sitta och skriva bokrecension halv tio en lördagkväll ;)
Men det måste göras och jag har ingen tid i morgon. Jag skulle egentligen lämnat den igår. Opps. Lämnar jag den inte på måndag så kommer den inte med i betygssättningen, och det vill jag att den ska göra, för jag har fanimej skrivit tre sidor på engelska nu! Dock är det inte så svårt för mig, smart som jag är ;) Skryt skryt.
Nu är jag dock snart klar, och jag ska snart göra något annat. Kanske skriva lite på min NO uppsats?
NEEEEEE.
Orkar inte med mer plugg just nu, tre sidor engelska räcker gott och väl för en lördagkväll. Jag är bara människa. Dessutom en väldigt skoltrött människa som inte pallar mer fler recensioner och uppsatser!!
Och jag måste dessutom göra klart mitt slöjdarbete, ett jävla broderi. Känner mig som en 80-åring när jag sitter där på slöjden med nål och tråd. Riktigt tråkigt. AJA, inte klaga mer på skolan, detta inlägget behöver ni inte ens läsa för det är så tråååååååkigt. ;)
FILM NU, PUSSHAJ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0