Yeah snabbmat och chips

Kvällen där ja. Nyttigt värre.

Såg förresten precis klart på filmen vi började på i onsdags, och det är fanimej något allvarligt fel på Esther ;)
Haha, slutet var helt sjukt :P Folket från filmkvällen, ni får se klart den ;)

Just nu så sitter jag och chillar vid datorn och får lite sommarkänslor av Per Gessles gamla låtar, söta :)
Kom också precis värsta åskskuren, lite sjukt vad det regnade, och tycker synd om Martin som var ute och sprang ;)

Nu så ska jag snart ta och sätta igång en ny, mindre läskig film, eftersom jag inte pallar att kolla skräckfilm själv, jag blir så jäkla rädd! Behöver typ tre kompisar eller Jakob då ;)
Så det blir nog en komedi eller nåee.

Får se om jag pallar skriva mer ikväll, annars skriver jag i morgon bitti innan jag drar till marknaden!
Puss och kram så länge! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0