Yesbox!

För er töntar som missat det så är det JUUUNIII i morgon, vilket innebär att det är officiellt SOOMMAARR i morgon!!! Var bara tvungen att skriva det eftersom då är det bara TIO DAGAR KVAR till avslutningen, och sen så SLIPPER man NORREVÅNG!!!
Gah, kan man längta bort från den jävla skolan mer än vad jag gör?
Pallar inte folket, pallar inte lärarna, pallar inte folks jävla blatteattityd, seriöst hälften av den skolan är blattar/hobbyblattar?? Och resten är fjortisar. Synd om mig och resten av dom normala (som verkligen inte är många) . Mm eller hur fattar ni mitt liv??
Ska bli så jäkla skönt att komma bort från Norrevång, från Eslöv överhuvudtaget! Kommer spendera dagarna inne i Lund, gå på Katte, och förhoppningsvis är folket mer normalt där. Dom släpper nämligen inte in vem som helst, poängen är rätt höga ;) Man får skryta när man har nåt att skryta om. Jag skryter om min hjärna, peace out.

HAHA jag låter som en bortskämd bratunge :D Det är jag dock inte men är ändå trött på skiten i Eslöv.

AJA, poängen med detta inlägget var fan inte att klaga på min skola, utan att FIRA att det är SOOOOOOMMAR i morgon!!
Jag tycker det ska bli lite mer sommarväder snart, jag är så bombsugen på mina shorts som bara ligger, och mina oanvända sjukt fina gladiatorsandaler och sandaletterna som jag vill köpa (hehe) att jag snart spricker!!

Nu ska jag kolla aftonbladet och se vad det blir för väder i veckan. Ni lär väl få höra om det är bra ;)

Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0