22 november

Tjena! Dagen har ändå gått rätt snabbt, med tanke på att vi fick våra skoldatorer idag, så där gick en och en halv lektion. Sen var det bara gympa kvar, och vi spelade badminton och det var askul :D
Efter gympan så var det hem, duscha, äta och sen stack jag iväg till jobb. Dock, så precis när jag skulle börja, så gick brandlarmet! Jag kände ungefär så här: AAAAAH (rädd) WTF!
Men det var inget allvarligt så vi var igång igen efter tjugo minuter igen ungefär.
Sedan flöt kvällen på, dock fick jag huvudvärk och vi har kommit på att jag kan behöva glasögon.. Ska kolla upp det...
Aja, i morgon blir det skola, sång och träning och sen är jag ledig på onsdag, gött!
Nu ska jag sova, ha det bra! :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0