Filmkväll!

Söndagkväll var filmkväll/natt för mig, Bella, Camilla, Jakob, Tobbe, Emil och Padde. Grymt roligt hade vi i alla fall! Kollade lite skräck, lite sjuk komedi och lite action. Käkade donkan, popcorn och chips (eller ja, jag, Camilla och Emil gjorde haha!), och hade sjukt roligt!
Tobbe, Emil och Padde stack hem mellan ett-tre tiden, och Bella och Camilla däckade vid tre, halv fyra. Jakob sov och jag kollade på film haha, var sjukt pigg!! När filmen var slut vaknade i alla fall Jakob igen och vi låg och snackade fram tills lite innan fem!
Sedan vaknade jag halv tio, pigg igen! Fattar inte hur jag kan vara så pigg? Haha, kul var det i alla fall!

Tack alla för denna kväll och natt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0