28 oktober

Som sagt då kort dag idag, riktigt skönt!
Har suttit och pluggat i stort sett hela eftermiddagen. Tänkte fortsätta med det lite ikväll också. Men kan det mesta, så jag unnade mig en paus!
Och i morgon är det fredag! Och då är det prov. Och sen är det lov!
Det ska bli så himla skönt, ska bara hitta på kul grejer. Plus plugga lite matte, men det tänker jag inte ens nämna för det är så tråkigt :D

Har planer på att göra om mitt rum + garderob under lovet, ska med familjen till IKEA på lördag, så vi får väl se om jag hittar något kul :) Nya lampor, sofföverdrag och förmodligen kuddar är i alla fall på ingång.
Mer om mina stora planer kommer jag skriva om senare när det är på gång! Kul ska det bli :D Älskar sånt!

Men nu ska jag nog tillbaka till pluggandet, efter en snabb koll på facebook såklart ;)
Ha en bra torsdagkväll!♥


Kommentarer
Postat av: Michelle

vad mysigt, ska du inte göra något skoj på haloween? :)

2010-10-28 @ 19:05:51
URL: http://michoou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0