Palla regeringen?

Menar det helt ärligt nu, ORKAR INTE MED MER PLUGG!
Det snurrar i mitt huvud om alla statsråd, utskott, statschefer och statsministrar. Och så får vi inte glömma lagstiftning, proportioner (som jag trodde betydde typ upp, ner, under, över osv???), motioner, riksdagsledamöter och förbannade jävla PARTIER!
Nä, nu är det slut med det för kvällen, önskade vi fick någon extremt låååång håla i morgon i skolan så man kunde sätta sig i bibblan och bara studa för fulla muggar!
Men, får ägna kvällen åt det!

Detta blir nog sista inlägget jag skriver, ska snart slänga mig i sängen och sova som en stock fram till klockan sexthirty. HAHAHAH jag kom inte på hur thirty stavades så fick översätta det i google :( Jag borde nog få IG------ i engelska :(
Haha men, ha en god natt! Ska nog skriva ett inlägg ikväll som kommer upp i morgon bitti ;)
Tycker det är så kul :D

Puss på er! ♥

Kommentarer
Postat av: Angelica

nackspärr idag typ =/ sj då??

2010-10-25 @ 23:48:19
URL: http://angelicahighonlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0