PLUGG

Denna dagen har enbart gått åt till plugg. Okej jag har fuskat lite och spelat lite på mobilen, men har ändå haft boken i knäet konstant (nästan) i typ tre timmar!
Nu så om tio minuter börjar Desperate Housewifes, och det tänker jag i alla fall se! Ska plugga i reklamerna, och sedan lite till efter det att det är slut.

Lyssnar för övrigt på radio, och NRJ har precis MISSHANDLAT låten från Dirty Dancing, Time of my life.
Säger bara, har aldrig i hela mitt liv hört en sämre remix på någon låt överhuvudtaget. Ska se om jag hittar den!

Slutar annars tidigt i morgon, redan halv tre, skönt som in i!
Ska då hem och plugga ännu mer, för har ett till prov på fredag :'(

Lägger upp lite musik och Hiss och Diss strax!
Puss på er!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0