Jag lever

Jag har inte dött eller flyttat till Antarktis utan internet, utan jag har bara varit sjuk. Är fortfarande sjuk dock, med en satans hosta som vägrar ge sig!!!
Var hemma från skolan igår, och är ledig idag men inte pga sjukanmälan, vi har faktiskt D-dag. Och fråga mig inte vad det är för det har jag inte koll på!
Ligger just nu och chillar framför teven med desperate housewifes, har kollat igenom en hel säsong dessa två dagarna, hehehehe!
Nu ska jag käka lite nappar och kolla mer teve, och i morgon är det fredag!
Och jag drar till Småland med familj och Jakob, kommer hem igen på söndag. Kommer nog inte ha något internet, så kommer nog inte kunna skriva, sorriii. 
Ska inte skriva mycket mer nu, ha en härlig helg!
Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0