Today

Today är det den 22 september, vilket innebär att det snart är oktober, vilket innebär snart min födelsedag. Kände att det är rätt najs faktiskt!
I alla fall, idag gick man till fyra, inga hålor eller nåt! Hade dock världens roligaste danskalektion, satt och skrattade med en kille som heter Martin, några andra killar och Alizia :D Hade bara halvklass och vi skulle ha muntlig lektion men vi skärpte oss bara till hälften ;)
Sen så hoppade jag av ensamblegruppen idag också, pallar inte vara hemma så sent, och det är ändå bara frivilligt, så whatever. Så var hemma vid fem. Tågen strulade btw asmycket!! Det tåget jag tog, som gick 16.48 typ, skulle gått 16.11!!! Fatta förseningar??? Alla tåg var försenade minst en halvtimme, så drygt! Fattade först ingenting men sen fick jag koll på läget ;)

Nu börjar idol snart så ska bara ladda upp lite bilder, sen drar jag till teven! Puss! ♥


KUL! :D


Tummen (fingret) ner för Alizias big mama finger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0