Helgen

Har varit mysig och lugn. I fredags, slutade man skolan och hade LOOOOV. Tog det mest lugnt, orkade inte träna, hehe. Gick och la oss tidigt, för i lördags var det jobb klockan tio! Jobbade till fyra, sen hem och sen ut till Jakob. Var själv hemma så vi lagade lite mat och käkade och hade mys. Och idag har vi inte gjort ett dugg. Verkligen inte.
I morgon ska jag sova sjukt länge, sen ska jag kolla om det är fint väder och i så fall ska jag sola. Så det så!
Hoppas ni haft en härlig helg, nu ska jag skriva klart min analys. Kul en söndagkväll, men vad gör man inte för sitt betyg ;)
Puss på er! ♥

Kommentarer
Postat av: Frida

Härligt! :)

Jodå det är bra här med.



Vad har du gjort i helgen då? :)

2011-04-17 @ 23:58:40
URL: http://flinders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0